torsdag 24 september 2009

bak-och-fram-dag idag...

Hade Dessan och Robin här igår, vi kollade på tv:e, snackade skit och tryckte i oss söt saker och delade en flaska vitt vin=)
Hade det nedrans trevligt=)'

Sa ju att jag skulle på Black Jack på lördag, blir inget med det tyvärr=(
damn, va ska jag nu hitta på..
Ska försöka övertala någon att gå på bartömningen med mig på pir kro på lördag!

Känner faktiskt inte jätte mycket för att lämna ifrån mig barnen i helgen, har faktiskt tom lite magont inför den kommande helgen.
känns som det bara blir bråk och massa dumheter och oansvariga påhitt.


Ajaa btw en bild från i går=)

2 kommentarer:

  1. men gud vad snygga vi e ;)... o jag tar mest plats som vanligt haha ..
    Ska du ut inte ut på fredag på krogen? ;)
    Gah ja vill veta vem mr X e ;)

    SvaraRadera
  2. haha:) vilken bild:P johanna måste ha sagt något roligt.:) alla ler en massa!! trevlig kväll!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: