onsdag 23 september 2009

doftar badhus här hemma :-p

Mmmm.. Underbart....
har storstädat & Tvättat, tom vart så pass flitig att jag tvättat min soffa :-O
Slå den du!!

Tänkte jaga tag på någon att promenera med, damn va jag är opopuläs, Don´t like.

Neo e ute och leker m sin kompis Lukas, skönaste ungen ever, jag frågade va han skulle bli när han blir stor, till svar fick jag "Jag ska bli staddsminister" kort och gott.


Det tyckte jag lät bra, jag lovade honom nybakta bullar livet ut om han gjorde mig liiiite rikare än alla andra.

Sen va Momo här en sväng, han frågade varför jag aldrig blivit fotomodell,och den frågan lät jag honom frågafler än en gång ;-p det klingade så gott!!


Jaa varför har man inte blivit det ;-)
Har faktiskt fått frågan en gång, Min son med. Men d blev aldrig nått med det sen.
Som läget är nu så är jag faktiskt för tjock, jag ÄR inte tjock men FÖR tjok för att vara modell men det va jag int enär jag fick frågan.
Dock tänker jag inte banta för nu har jag bröst och dom vill jag hemskt gärna behålla =)


Sen ska jag bjussa er på lite bilder från kryssningen som ja lovade, det tog lite tid för Micke,men men en gammal man gör så gott han kan ;-p

Kan även konstatera att någon fotograf är han då inte (micke asså) :-p

sen kan ni även funderar över era kommentarer, ja kanske strejkar :-p om ja inte får några, ja jag vet att jag e tjatig...onny berättar det VARJE DAG!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: