onsdag 23 september 2009

nu är det fan hööööst...

inget snack om saken, det blåser så d gäller att hålla i hatten (om man nu använder sig av en sådan)
jag har plockat fram höstens outfit :-O .. aa eller inte,
måste definitivt inhandla mig en snygg jacka och framför allt ett par snajsiga stövlar. eftersom min syster vägrar sälja sina ... :-(

Går fortfarande runt och trallar och låtsas att det är sommar, eller ja mina fötter gör...
nee ojj nu rusade klockan iväg..IGEN, och det är dax att inhämta mina kottar på dagis, sen fortsätter storstädningen här hemma som jag så fint låtsats glömma bort.....och tvätning..gaaahhhhh...

Btw visst är jag farigt sexig när jag röker ;-p



3 kommentarer:

  1. Du är sexig när du röker. Ja så är det

    SvaraRadera
  2. Vad röker du för märke? När började du?

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: