onsdag 23 september 2009

börar jag bli så jävla gammal?

satt nyss och lyssnade på "leende guldbruna ögon" och upptäckte till min stora fasa att jag faktiskt tyckte det va himla behagligt att höra på.
Får då höra att d e kärringvarningm ett ljus tändes i mitt arma huvud och mindes då plötsligt mitt brinnande intresse för bingo.

Att jag faktiskt flititgt använder mig av ica kort och midje kjol, avguda lisa ekdahl och tycker att Jazz är en sabla trevlig musik stil.
Mitt ex va whisky samlar och fyllda 30.

Jag själv har en väldig försmak för viner, vita som röda. Inte för att bli full utan älskar att smutta på ett glas till en bra låt och skriva lite på min evighets bok.

Jag pansions sparar varje månad, och kollar på allsång på skansen :-O

Nu lyssnar jag på Marilyn Manson i ren protest (ok jag gilar honom)

På lördag ska jag och vännerna in till folkets park och kolla på Black jack som spelar.
Så nu får det fan bli ändring, jag e bara 24 år...jag e UNG...har 41 år kvar till pansionen =)
Damn,,, måste kolla om rynkorna smygit sig fram trots allt..

Fan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: