onsdag 23 september 2009

Nya Johanna :-)

För det första vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering, MEN (jaa det finns faktiskt ett MEN här) mitt internet ballade ur och har inte funkat förrens nu :-S


I vilket fall som helst, sist jag skrev satt jag m turban, nu har jag sen X antal timmar sedan sköljt ur färgen oh klippt mig :-)
Och måste säga att nu är jag fan snyggare än innan, är livfarligt söt...nästan så jag anfaller min egen spegel bild Grrrrr.... ;-p

Nåja, inget intressant som hänt sen sist, förutom att vi gav oss upp i skogen igår för att plocka svamp, hörde vildsvin och kutade som en blå till bilen.

Väl hemma hittade vi älg flugor i huvudet på alla utan mig och Neo (är fortfarande nojjjig att jag har ett sånt as i min nyfrisserade skalle)

Nu ska ja in på fejjan och snoka lite =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: