lördag 19 september 2009

Lördag..

Vaknade idag hyfsat tidigt för att sedan blunda och somna om,mitt i när jag precis fått av Aschberg kläderna ,
vaknar jag av att någon slår mig, och jag hojtar "du skujer inte mig" tittar upp och där står en förvånad Amanda med en minst lika förvånad dotter (neo hade skjutit på mig m vatten pistol strax innan)

Då va alltså klockan kvart över tio :-O

Under tiden jag legat och dreglat kudde drömt snusk om sveriges sexigaste man i godan ro hade min dotter passat på att måla någon form a piasso liknelse över vardagsrumsgolvet, målning bestod av pastell färger av olika de slag...

Inte det man har lust med när man är nyvaken.

Så det vart att köpa aceton och skura :-S

Sen åkte vi till mamma, åkte m Amanda o Johan.

Åt massa god mat och njöt av det fina vädret.

Trevligt att träffa syster en stund och snoka i hennes ägodelar och prova högklackat och diverse klänningar (NICE ASS JAG HAR ;-p)
Mange kom okså upp till mamma och käkade, trevliiiigt .....

Nu e jag helt j-a slut, känner mig som en 60+ och orkar inte engaera mig i nått, verken att packa inför morgondagen eller städa upp dagens oreda....Blääää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: