lördag 19 september 2009

va fan ska man ha med sig?

Förutom pengar pass och kondomer?? *tssss*

Imorgon bär det av mot grönare vyer...eller aa inte riktigt.
ÅLands kryssning med mitt lika psykiskt sjuka ex (har alltid skoj)

kommer bli jävligt kul, förmodligen kommer resan innehålla mestadels alkohol och mat.
jag tänker också passa på att ta en välförtjänt sovmorgon på måndagen, Även om det innebär missad frukost :-p

Som tur är i detta läge, är vi inte längre ett par, för när vi var det så va Johanna+Micke+Alkohol= tjafs, tjafs och jävligt fummligt sex.


Sitter här nu, nyduschad och har väl kännt mig snyggare,Ohc det närmsta jag kommer en grogg idag (en lördagkväll) är mitt kaffe... ;-p

Funderar på vad fan jag ska ha med mig, kommer väl ha med mig alldeldes för mkt som vanligt och ändå så kommer jag ha glömt massa och inte ha nått att ha på mig...

Damn,,, jobbigt det e att vara tjej i bland.
Nee hee nu tror jag bestämt han kommer (han hörs eftersom han e för lat för att spänna fläktremmen ;-p)
Bäst att kila ner och öppna porten åt honom, för nyckeln den skickade han så fint tillbaka veckan efter avbrottt...gav den till min mamma dessutom... :-D

Jag en kväll som denna (min allra bästa sida, klädd i röda pjamasbrallor från sent 90 tal, som ni tyvärr inte för nöjet att se)

Det är du och jag kaffet :-O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: