torsdag 17 september 2009

Mysfaktor 10....(av 10 möjliga)

Ni som läser min blogg vet att jag ikväll får hemligt besök av en ytterst hemlig vän, så hemlig att inte ens mina närmaste vet om det..
Och jag tänker l¨åta det fortsätta vara hemligt...
Vi ska iaf bara snaka, dricka kaffe och förhåppningsvis hångla som två 14 åringar i min soffa men sen är det stop.

har städat och tänt lite ljus i höstmörkret, rakat benen och är väldigt nervös.
Damn, inte bra jag som aldrig blir nervig för en karljävel.

Nåja barnen sover iaf, efter att hemmet mest liknat en krigs zon.
Och soffan stinker ättika och det sticker i näsan men vad gör man inte när en son somnat där och sen kissat i soffan:-S
Doften går inte bort, har provat allt och fick då höra att ättika tydligen ska hjälpa så ger d ett försök annars hivar jag fanskapet och köper en ny.

Tyvärr men nu ska jag överge er för nått som e jävligt mkt mer intressant -IDOL!
Se hur folk på fullaste allvar görr bort sig mer än vad jag gjorde när jag va 15 och i ett tappert försök stapplade fram till killen i 2:a ring och frågade om vi inte skulle bli ett par och fick ett "ääääh neeeej" kastat i nyllet....

Vet att jag e tjatig men tänker fortsätta vara det : KOMMENTERA mer...

Jag e ju nästa blondinbella fast i en helt annan genre.. ;-p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: