torsdag 17 september 2009

Är det fel på mig?

För det känns nämligen som att jag är den ända som inte direkt blivit förälskad i tanken på att använda mig av en färgglad löskuk.

Jag äger faktiskt två stycken varav den ena dock inte är speciellt färgglad utan mer sk "naturtrogen" som faktiskt är ett köp av rent misstag då jag och Amanda satt efter ett par glas vin för mkt och fissade och budade över, tro fan att jag vann :-S

Den andra köpte jag och en dåvarande väninna på kul i samband med en massa andra roliga saker.
Jag förnekar inte att jag älskar sex :-O (för vem gör inte det?)
Men att ligga o råknulla sig själv i någon konstig ställning med en löskuk?? nee fy, tänk om dom döda såg mig??
Haha tänker faktiskt så, tänk om d står spöken runt sängen och skrattar åt mig, sen är det en jävlla skillnad på kuk och löskuk.
I så fall föredrar jag 4 fingrar rakt upp i härligheten ;-)

Denna video ve3t jag inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser haha
och i ärlighetens namn blir jag faktiskt aningens generad haha...

kolla själva!!'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: