torsdag 17 september 2009

Så närmar man sig helgen med stormsteg..

Helt sjukt, men sant.
Tiden är ju densamma varje vecka oavsett.
Ändå tkr jag alla säger samtidigt att vecckan gått fort/långsamt..Men men.
Denna helg ser ut att bli både intressant och fullspäckad.

Idag lutar det åt att jag få besök av en "hemlig gäst" (nu vart ni nyfikna va??)
Och jag hoppas naturligtvis få ut det bästa av kvällen (klart jag har baktankar ;-p)

Morgondagen hoppas jag hinna träffa Mange, saknar faktiskt honom.
Oh på lördag anländer Micke för på söndag ska vi åka på kryssningen som vi bokade i början på juli..

Så helgen blir rolig, och fullspäckad av diverse män, tyvärr lär jag inte få känna av någon manlighet från någon av dom.
en bästa vän som känns som en bror eller ett ex som man redan provkört en gång för mkt ;)

Nee fy fan, idag ska jag nog köpa hem lite mys till mig o ungarna.
J-a skitväder ute, inte en toppen dag för Johanna idag iaf, uäääck vill kräkas på allt.
Kläder o naglar avslöjar mitt topphumör idag- allt går i svart... ;-p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: