onsdag 16 september 2009

Jag är Ingenting...

Om jag vore en flod, skulle alla dränkas...
Om jag vore en storm så skulle jag föröda.
Om jag vore en eld skulle allting brinna, Och om jag va en gud så skulle alla försvinna.
Jag är ingenting, jag är ingenting.....
Om jag vore en präst likt förakt bekänna.
Om jag va en pistol skulle min kula mörda..
Och om jag vore en soldat med makt att döda då på allas hals jag skulle utöva denna..
Jag är ingenting...............
Om jag vore döden då skulle jag besöka dig, men om jag vore livet skulle jag överge dig...
Och alla söta dom skulle jag samla, och dom fula och gamla dom fick alla andra..
Jag är ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: