onsdag 16 september 2009

Nu behöver jag eran hjälp igen!

Efter mkt diskussioner fram och tillbaka om en till synes rätt värdslig sak men jag vill ändå ha era åsikter.
¨Det hela handlar om vem mina barn är lika. Jaaa jag vet dom är lika sig själva... men ändå kul att kolla, det är så olika.
Och eftersom jag och deras far är väldigt olika till utseendet så är det udda hur alla kan tycka olika!
Jag hävdar bestämt att min son är lik mig och min dotter lik sin far, sonen har några pappa drag medans dottern inte har ett ända släktdragg efter mig :-O

Vad säger ni??
Har inte jättemkt bilder på deras far men dom flesta vet ju redan hur han ser ut!

Så kommentera nu!







2 kommentarer:

  1. ledsen, men neo är en kopia av sin far!!
    tess däremot vetifasen...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att båda är jätte lik dig... Så som du såg ut som liten... söt som socker ;o)
    Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: