onsdag 7 oktober 2009

.....................................

Inlednignsvis vill jag börja med att tala om att jag numera är tjock.
Finns en bra sak och det är att jag nu har någonstans att ställa chips skålen :-D
Inte bara jag som tycker jag blivit tjock utan min kära granne fråade i går om jag va gravid :-S

Det är tur att jag är jag oh fortfarande känner mig super porrig MED en put mage och bongo-arsle.
Avslutningsvis vill jag meddela samtliga läsare att jag är ett offer för min övervikt, jag har ont i fötterna, sjukt ont i mina fötter och har oförklraiga blåmärken på kroppen.

Läkaren säger att d e bi-effek av medicinen. Jag tror på en urartad sex-lek.
Omöjligt att det är men jag låtsas, tycker om att skylla blåmärken och rivsår på sexlekar =)
Nee nu ska jag ta en värktablett o vila mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: