onsdag 7 oktober 2009

confused

Efter ett tappert försök till att likna tarzan åkte han ut i sandlådan min son.
Och Tess hon åkte i säng.
Så nu är det lugnt en stund här hemma. Tänkte försöka hitta min ena hjärnhalva som för tillfället verkar ha sagt upp sig från all verklighet.

Så nu spelas här lite Nirvana ("about a girl") och försök till kommunikation med hjärnan har påbörjats.

Idag finns inget speifikt med på "att göra listan" :-(
finns säkert tusen småsaker som borde göras men kommer mig inte för att göra ett jävla skit.
LIgger på sängen nu på magemed benen viftandes i vädret, trött som fan och önskar att jag hade ett jobb eller nått attt göra.

Måste fan hitta mig ett offer att spendera mörka vinterkvällar med..hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: