onsdag 7 oktober 2009

självbiografi

"jag låg där på rygg, alldeldes utblottad för honom, jag visste inte om jag va stolt eller om jag skämdes för det jag visade upp.
han beundrade min kropp, millimeter för millimeter. Han älskade min ungdom, som blott 18 år gammal och fullkomligt oskyldig och oskuldsfull, han hade ingen aning om att jag i det tillfället hade avverkat 5 styken olika killar. han trodde att han va den andra.
I vilket fall som helst fick han mig att känna mig oerhört vacker, kanske va det hans fulhet som fik mig att bli den jag va eller så var det hans gamla ålder som fick mig att känna mig ren.
Han va inte som andra killar, han ville inte ens ligga med mig. Jag va kåt, kåt av den förbjudna känslan av att han åldersmässigt kunde vara min far.

Men hur mkt jag än vände och vred på mig själv i åtrå så fortsatte han fullt påklädd av röra vid mig som om jag vore gjord av porslin.
Han strök mig över håret och lade täcket över mig. Det kändes tryggt men olustigt.

Jag slöt ögonen och försökte tänka på annat, låg vaken länge innan jag somnade..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: