lördag 3 oktober 2009

Borde jag ägna lördagen åt garderobsrensning?

Har väldigt väldigt rörigt därinne nämligen, rensade ju ur en jävla massa skor häromveckan så nu har jag inte mer än 10-15 par skor :-S

Har alldeldes för mkt kläder men ändå aldrig nått att ha på mig haha det är ju förbannat konstigt.

Loggade in på mitt HM konto på internet, fick den fasansfulla upptäckten at ja handlat för dryga 19 000 kr på BARA HM sen november.

Fick sen till min stora glädje se att jag åtminstone kommer få en check på 1000 att handla för=)

Idag har jag vart med Mange i stan, va på holmgrens och hämtade vinterdäck till honom och balanserade om hjulen.
Han satt om ett barn på julafton när han körde hem mig för att bilen inte skakade.

Ska strax palla oss till affären för att inhandla Veckans höjdpunkt-Lördags godis till ungarna och skithuspappaer till mig, det tog nämligen slut i morse och till min fasa är jag kass i buken som aldrig förr, va nog gårdagens rödvin.
Kommer ha babian arsle innan dagen är slut, känner mig redan skinnflådd!

Nee nu ska jag gå och mysa med mina små underbara, Tess springer runt i Neos kallingar och kelar med en kudde och vill Kramas, Neo den lilla karljävel ligger och brer ut sig i soffan, kliar sig nöjt i skrevet och kollar på barnprogram och tjatar om att få se simpsons på datan ... Vart gick det snett?? Vad gjorde jag för fel ?? :-O *S* haha





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: