söndag 4 oktober 2009

Fitta ?

Aa i dag känns alt skit.
Va tvungen att ta min medincin i går för att jag hade sån tung påträngande ångest pga ett makabart otrevligt samtal med diverse könsord och andra elaka anklagelser.

Vanligtvis bryr jag mig inte men när det är en person står en nära och man bryr sig så borrar sig saker fast.

Usch, är jättetrött idag som en mindre trevlig bieffekt. Usch.

vill ha sol och fint väder iaf så man kan g ut med barnen. Kan man väl ändå men det har jag ingen lust med.

Ungarna käkar macka och kollar på reprisen av lilla melodifestivalen, och jag har till råga på allten gräslig tandvärk :-S

Nee nu blir d kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: