söndag 4 oktober 2009

Vilket JÄVLA skitdag :-S

Har sannerligen mått bättre i mina dagar och har definitivt varit piggare.

Reaktionsförmågan har aldrig varit långsammare och stubinen kortare *morr*

Riktig skitdag.

Ska faktiskt unna mig en varm LÅNG dusch, raka benen och förmodligen diverse stubb från andra mer intima kroppsdelar.
Tänka på nått riktigt perverst och använda mig själv som det ända sexuella redskap, Kanske tillochmed kramas en stund med kudden sen när jag fått tummen ur röven och väl kommit i säng.

I dag har jag för övrigt inhanddlat en dammvippa, alltid velat ha en men aldrig ägt en, konstigt va?

Va i en underbar lageraffär idag, 75% av stället bestod av riktiga saker frånd et ljuva 80-90 talet, sprillans nytt men gammalt.

Fan vad fränt, I LOVE. Älskar gamla kläder och att blanda oh kombinera gammalt och nytt, även när det kommer till heminredning.

Aja, ska iaf ta den där duschen nu som jag så länge väntat på=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: