söndag 25 oktober 2009

Conny...

fan jag drabbas av panik, av oerhörd ångest, vill bara krama dig, samtidigt som jag vill slå dig för att du är så dum och gör sånna dumma saker.
Så arg för att du övergivit mig. vem ska ni försvara mig?

Vem ska nnu stå och ropa på mig utanför fönstret?
vem ska nu få mig at skratta? Vi har massa hemlisar du o jag.
Jag har massa saker jag velat berätta för dig.

Fan är helt svullen, skakig och illamående, kräktes på jobbet igår. Hoppasdet finns ett liv efter detta, hoppas du besöker mig.
Hoppas du vet hur mkt jag faktiskt älskar dig.

Bilden när du ligger i min säng tog jag när du sov i torsdags (dagen innan du fösvann)
Dom andra är från i Måndags.
Du tykte inte om dom bilderna. det bryr jag mig inte om. Du är fin. Underbar.



3 kommentarer:

  1. Sänder en kram till dig, förstår att du har det jobbigt nu. KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Känner med dig!
    Visste själv vem han var men kände honom aldrig.
    Tänker på dig och alla som saknar honom!
    Var det en bilolycka?

    SvaraRadera
  3. Min Älskade Johanna!

    Vet inte va jag ska säga. Jag finner inga ord. Varför? Varför??? Vet att du är lik mig Johanna och att ditt liv har gått upp och ner som en berg o dal bana. precis som mitt liv har gjort och gör. När man väl har nått toppen och allt känns så jävla bra och man är lycklig och det mesta är på topp. Så smäller bubblan igen och man är tillbaka i den svarta hårda kalla dalan igen..... Suck suck man känner en sån jävla förtvivlan att man aldrig lyckas kunna få stanna kvar där uppe på toppen och få må bra och vara lycklig.Johanna jag vet att är en stark tjej och jag tycker du har lyckats mycket bra med ditt liv, med tanke på va du har gått igenom. Du har fått 2 helt fantastiska, underbara, söta barn som du har, och sköter perfekt. Tänk på dom! Du måste visa att du är en stark Mamma nu. Det hade Conny med velat att du ska va. Puss o Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: