tisdag 20 oktober 2009

En sak till bara..

Jag älskar bloggar, man vrakar bland mode bloggar (uäääk jag som älskar utseende, kläder o skor men finns d nått tråkigare än mode bloggar??)
Sen finns det ju dom som verken kan stava eller skilja på sina texter så hela inläggen blir helt jävla grötiga *ryser*
Så man bara blir förbannad.

Sen har vi fjollbloggarna som måste skriva mys-pys-snuyuttigull i allt.

Aja det finns iaf en blogg jag flitigt följer, den e både kul, självsäker och en snarlik identifikation till Just mig =)

här e adressen=) (tog mig friheten att göra smygreklam)

http://blondinfransson.blogg.se/

(MÅSTE SÅKLART HA BILD PÅ BLOGGERSKAN)

1 kommentar:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: