lördag 17 oktober 2009

Fan...

Usch, kan inte somna.
Känns fan som det börjar rosta i trosorna.

Är dessutom helt ide fattig, kanske skulle man komma på nått nyy, nått kinky?

Hmm är ju redan kinky, kanske skulle man prova på motsatsen?
Hitta en KK och va jävligt romantisk med?

Det vore nått, jag som hatar allt som har med mys att göra med någon av motsat kön.

Har blivit anti, älskar kärlek så länge jag slipper delta. Kan tyckas konstigt.
Visst det är mysigt NÄR man väl hittar någon och man är pirrande förälskad i , men sen då?
Allvaret kommer ju förr eller senare, usch neeej tack med betoning på NEJ.

Klart jag hoppas träffa "den rätta" någopn gång av den enkla andledningen att jag med vill dela mina gamla dystra dagar med någon samt ha fler barn.

Men just nu vill jag bara vara ensam, ensam och jävligt ensam.

Är dock jävligt torrt på sex fronten. Fan att det ska vara så jävla svårt att finna någon som är rolig?

vill prova nått nytt, kanske man skulle prova lite wet?
Eller stora tunga kedjor? eller forced orgasm,,, nej visst fan redan provat:-S

Får väl prova på ovanstående då iaf (det romantiska, det är så hela jag ryser av obehag)

en kille behöver bara säga att han är kär i mig så drar jag, kanske är därför alla killar jag verkar yttra ett ynka hej till mig som ganla kåta katthanar, för att just slippa mig...

Njaa det låter alldeldes för knepigt, nästan FÖR bra för att vara sant.

Neee usch det är mkt i huvudet på Johanna just nu. Tankarna virvlar omkring som fan.
Sa bjussa på en skön låt, sen är det da för mig att inta liggläge och drlömma snusk om en mkt söt pojke (för det finns ju vissa intressen iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: