söndag 18 oktober 2009

Hatiskt..

Vet inte om det är ännu en biverkning men i bytet av medicin så har jg gått från helt lugn och likgiltig, till lättirriterad, hysterisk och hatiskt.

Finns en person på denna planet jag mer än gärna skulle se olycklig för all framtid.
(tänker helt opmedvetet och automatiskt på denna arma idiot när jag är irriterad)

Skulle rent av kunna skada. Inte för att h*n gjort mig något nu, eller ens på jävligt länge fast har man sårat mig så finns risken att jag aldrig släpper det.

Och för mig är hämden ljuv..sockersöt.
Medans verkligeheten snarare är besk.

Jag skulle mer än gärna kunna på långsiktig tid se till att livet går helt åt helvete för denna person..No problema.

Samtidigt som jag impulsivt vill plåga och skada.
slå, och sticka nålar i ögonen, skära av fingrar. Mata katten med dom.

Nee fy, vad grym jag är..Nästan å jag får dåligt samvete (bara nästan)

Ska ta en dusch nu, förmodligen om tid finns ha sex med mig själv till en mkt brutal och syrelös tanke :-)

Sen ska ja vara en otroligt rolig mamma åt mina barn, vilket jag faktiskt inte alls känner mig som.

Antar det bara är att bita i det sura äpplet och rocka på.
Kaske skulle ge oss ut i skogen?!

Nåja, det återstår att se...Nu ropar duschen och högerhanden=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: