torsdag 22 oktober 2009

Finns det något som är mer irriterande än människor som säger till någon "bla bla blaa...men säg inte attt jag har sagt det..."

Nee det gör det inte.
Jag har precis blivit utsatt för just det faktumet att en person uttalat sig om saker hon inte har en aning om överhuvudtaget.

Tack och lov står mannen i dilemmat mig närmre än han gör med henne.
Därför berättar han detta för mig.
Och tydligen ska jag har gjort närmanden på någons pojkvän??

Hmm om vi ska vara fullt ärliga så faller han int emig i smaken och i mitt intresse.
Så Nej, några närmanden har inte gjorts.

På sätt och vis luktar det avundsjuka. Kanske för att jag är så jävla snygg?? ;-p
Eller kanke för att jag är en stakrare person.
Jag har faktiskt ingen aning. Det är jävligt befängt i af.

Nåja, gårdagen spenderades flitigt i tvättstugan och badrummet är glänsande rent (med viss överdrift)
Och klamydia testen är gjort, nu är det bara att invänta svar :-)
Conny är här, han kom igår och jag lagade mat till honom sen däckade han som en hundvalp i min säng oh sover än.
Låter honom sova så är det lugnt här hemma.

Ska se till att få iväg honom till jönköping senare.
Nu ska jag skala apelsin till sonen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: