tisdag 20 oktober 2009

Nu vet jagvad min barnledighet ska ägnas åt!

Precis.
Efter mycket funderingar kring vad jag ska ägna mina drygt 15 barnlediga timmar åt varje vecka när jag inte jobbar har jag nnu kommit fram till nått.

Jag ska ha sex. Jag ska umgås flitigt och mycket, intesntivt och busigt med min älskade knullis.
Ligga naken under täcket hela förmiddagen, prova köksbordet och soffbordet och varför inte handfatet ;-)

ahh eloe till mig för att jag är så grym! jag är smart också.
Min psykolog krävde att jag skulle ägna den tiden åt mig själv. inte städa och tvätta och göra sånna saker utan försöka återhämta mig cch göra nått som JAG tyckte om.

Och vad passar då bättre än just manligt sällskap?

Nee ska ta en dusch och fortsätta klura på den ide´n.
Här har ni en bra låt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: