tisdag 20 oktober 2009

Visst fan har storleken betydelse?!

Snackar kukstorlek här alltså, så känsliga läsare kan ju vända redan nu...

.................................
Inte det? Ok då får ni tolerera min ytlighet också...
Många tycker att jag är just ytlig...

Men klart det har betydlese om det är en falukorv eller prins korv man får tryckt rakt upp i härligheten.

Jag är knäpp och offantligt kuk-kräsen.
Stort eller inget.

Sen för att lägga alla korten på bordet inför er kära läsare, så brukar jag faktistk inte allför sällan vara fräck nog att på ett snyggt sätt luska ut redan innan, ibland frågar jag till och med rakt ut om han är välbärgad=)

Alla jag legat med fler än en gång hr formodligen haft en kuk av större variant.
Okej jag erkänner det behver inte vara 25 cm (även om det såklart inte hade tackats nej till)
Men inte 10 cm heller :-S

måste ju finnas nått mellanting?

på tal om nått helt annat så skulle en öl (eller 4) sitta jävligt gött just nu!

2 kommentarer:

  1. nog kan väl storleken ha en viss betydelse.."ler"
    men är det inte hur man är och hur man kan hantera den som är det som gäller...kul att hör din kommentar på detta..

    SvaraRadera
  2. till viss del men hellre en kille med stor som inte kan så mkt än en kile med pytteliten som en bra i sängen :-O

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: