fredag 9 oktober 2009

Fredag!

Jippi:-)
Är på lite bättre humör nu genemo vad jag var när jag vaknade :-S

Kan upplysa samtliga om at i dag va jag sekunder från at ringa en adoptionsbyrå och erbjuda sterila barnlängtande gamla människor mina barn.

Vakande vid 8 hugget, av att det ligger rostad lök i hela sängen :-O bara där vart man på p fel sida av humöret.

Stiger upp ur sängen och där kommer smällen, ungarna har allts med all kraft flyttat på soffan, smulat sönder mina cigareter, plockat ner brödlimpan oh gjort konfettti av det och bret hela golve med det, plockat isär min mobil och gömt min dator.

Hällt ut mjölk, juice och vatten överallt.

Jag tog ett djupt andetag och RÖT i som jag aldrig gjort tidigare (tror jag :-S)

Helvee blev rädd för min egen röst.

Bägge barnen åkte in ögona böj på sina rum med huvudena före.

tror jag skrämde dom :-O

Gick och skrek svordommar på alla möjliga språk för mig själv samattidigt som jag städade.

Lovade att aldrig mera ge dom lördagsgodis någonsin mer och sen sattt dom som två ljus, aldrig sett mina egna skapelser så lugna.

Fick självklart dåligt samvete dum som jag är och bad om ursäkt och gosade med dom en kvart.

Nu sitter jag här, helt anfådd oh ont i halsen (efter mit vredes utbrott) det va droppen som fick bägaren att rinna över.
Nu är det bättre iaf.

Känner mig lite gladare och full av dåligt samvete över att barnen ska ill sin pappa idag oh att denna dagen va tvungen att börja med bråk när vi inte ses på två dagar =(

Nåja, ska ut oh köpa cigaretter nu, sen blir de antagligen flaskposten för att köpa vin när ungarna gåt till sin pappa!¨

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: