torsdag 8 oktober 2009

Problem problem...

har inte sett till Mille sen i går innan jag gik och lade mig, antar att den stackars kraken hittat någon gömma där han slipper min högljudda barn.
men det vore ändå på sin plats om han kom fram för han har verken ätit eller gjort toalett behov sen han kom hit i går kväll=/

Har letat överallt.
Men antar att han fått ett livs trauma efter att levt ett lugnt och sansat liv med en enstöring till gubbe ute på landet, för att sen komma hem till familjen Lindblad där det är fullt ös medvetslös från morgon till kväll.

Nåja, jag känner mig faktiskt ganska full av glädje och enerig idag. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: