tisdag 13 oktober 2009

Tiiiisag...

Fii fan, det snöar.
Haglar är snarare ordet. Inte hårt och hysteriskt som det brukar.
Utan lugnt och mjukt.

Nu går jag snart i ide´, orkar INTE med vinter.

Dricker blaskigt pulver kaffe, egentligen är det jävligt mumsigt,
måste bara hålla med majoreteten av kaffedrickare :-)

Har vart hos min hjärnskrynklare idag, för att göra diverse psyk tester, så får vi se om jag är normal?


Ska iaf bli skönt att gnälla och grina av sig lite till någon som "förstår"

Roger va här i går,trevligt trevligt =)

Och nu är et min tur att bli sjuk, usch...

Suttit och knopat ihåp en "att göra lista innan 30" i brist på annat.

* Ha trekant (inte för att det lockar mig speciellt mycket utan mest,
för att kunna bocka av det från listan. Har ju vart flera stycken
under lakanet innan fast aldrig just klassiska 3-talet)

* ta Körkort

* skaffa mycket Pengar

* ta betalt för sex ;-)

*bli klar med min bok och förhoppningsvis påbörja en ny om hur du,
på bästa s'ätt utnyttjar en man till max.

* Skaffa silikon (fan va ytligt :-p)

* onanera med en grönsak (aldrig provat,ännu en sån där bocka-av-från-listan-grej)

*Dricka kaffe genom näsan

* ha buske mellan benen (heller aldrig provat)

Så det är väl bara att sätta i gång, annars är väl risken att jag aldrig blir klar.
Och det vore ju förargligt.

desperate housewives idag iaf =) Jippiii!

Nee.. Ha det bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: