tisdag 20 oktober 2009

Klamydia^^

För ovanlighetens skull tänkte jag snällt beklaga mig över min trötthet.
Jag är trött!
Jävligt trött.

Nåja, antar att ni inte finner det särskillt intressant.Fast vad vet jag?
Ni läsare är ju inte pigga på att göra er hörda och sedda :-(

Till min stora besvikelse, jag vill bli ÄLskad, Och hatad.

Föresten, Upptäckte ett sannerligen spännande sak.

Googlade på klamydia och fann att man kunde beställa hem klamydia test för hemmabruk.
Man skickar sen tillbaka testet och få ett sms inom en vecka om man är smittad eller inte.

Coolt va?!

Nu är det ju inte så att jag tror att jag har klamydia om man täker på symptom och sånt, fast jag läste att 75% av tjejerna som har det märker inget :-S
Så man bör ju ta det säkra före det osäkra :-) Aldrig har jag haft några könssjukdomar :-O

Fast visst finns chansen att man har nått?

För inte är det så att jag tänker klappa mig på axeln och låtsas vara fröker präktig som alltid har en kådis i bakfikan, nej nej jag är tvärtom,den som slarvar med gummit i stundens hetta och skiter i det.
Myket slarvigt, mycket korkat.

Inte för att jag ens får ligga specielt ofta, men det händer det ska jag inte förneka. Och när det sker så är det så pass ofta utan att dom få gånger det används knappt är värda att nämna.

Och när en kille med ståfräs flåsar fram att han är frisk och minsann testat sig nyligen så "låtsas" man på nått underlerligt vis för sig själv att tro på det han säger för att själv slippa ta konsekvenser, eller så är det för att man skjuter fram ett problem man tyvärr inte slipper undan ändå såvida man inte har turen på sin sida.

Jag om någon borde veta att Kåta killar inte är att lita på, i den stunden är man bara ett stycke kött som dom vill ta ut sin hunger på. Mätta lustar.

Jag skäms, jag gör det. Men det är faktist sant.
Så nu ska jag kolla om min mus bär på någon smitta för att sedan om något hittas, ta mitt ansvar och be mina sex partners göra samma sak.

Och eftersom jag är en bloggare av egen kategori (hmm) så lovar jag er dyrt och enligt att återkomma med provresultatet oavsett svar =)

Så ni vet om ni hädanefter ska kalla mig Johanna eller "klamydia-Joanna" (det klingade inte lika bra :-O)

Föresten hur ser kondylom ut?


Nee nu ska jag ta en power nap en halvtimma sen börja fundera på vad jag ska göra av dagen, innan det är dax att hämta barn.

Kram

1 kommentar:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: