lördag 31 oktober 2009

Vilken Natt...

jag mådde inge vidare igår så jag tog en stark sömntablett som jag har utskrivet i en lite högre dos än vanligt, så jag låg klubbad hela natten.

Barnen vaknade helt hysteriska och skrek.

Roger och jag frågade i morse vad det va med dom.
Neo svarar "Conny har ramlat ner från himlen och knackade i dörren"

Fy Fan, känns otäckt att höra.

Tung dag idag med, gör så ont, vill bara att den tunga känslan ska försvinna.
Ser ut som en sopa, sliten i håret och inte sminkat mig, orkar ingenting.

Är själv hos roger, han är och hämtar sin mamma.
Har eldat lite, ska strax laga mat.
Vi har varit i skogen och gått lite idag.

Skönt med lite luft.
Ska åka till stan sen, köpa fler ljus och lite lördags godis till barnen.
Fan vad det här gör ont.

Kollar på bilder på honom

Lägger upp en han skickade till mg i sommras.

Älskade vän.... :´-(

1 kommentar:

  1. det är ganska vanligt att små barn ser döda eller om man vill kalla det spöken, och även pratar med dom..

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: