måndag 30 november 2009

Dildo Party På Lördag!!

Ajjemän på Lördag ska jag och Amanda bege oss in till Sofie och resten av alla brudar.
Vi ska frossa i löskukar.
Inte för att det egentligen är min grej det här med gummigrejer föreställande manliga genitalier.
MEN kanske hittar jag min mirakel kuk och aldrig mer vill lämna sovrummet, och kanske aldrig mer ägna en minut åt en man =)

Ska i vilket fall bli hur kul som helst. Är ganska övertygad om att kvällen kommer inehålla mkt fniss och ett och annat glas vin,
Så när kvällen börjar lida mot senare klockslag kommer nog sofies lilla etta mer och mer börja arta sig till en hönsgård :-D

Nåja, kommer iaf bli grymt.
och jag längtar som faaaan...

Måste slå en drill=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: