fredag 27 november 2009

God Morgon Världen!!

Klokan är halv nio och det är lördagsmorgon=)

Visst är det underbart? Faktiskt så måste jag säga att jag tycker det.
Vaknat på rätt sida idag med.
Ungarna och jag låg och kelade en stund i sängen nu ligger dom skavis i soffan o kikar barnprogram.

Lat som jag är ska jag lägga mig en stund och blunda/slumra medans dom hypnotiseras av det tecknade på dumburken.

En annan mycket konstig grej är det här med choklad på morgonen, varför är det såå gott?

Vill ni veta nått hemskt? Jag brukar har choklad hemma i någon form (eller nått annat som innehåller mkt socker)

Så jag kan vakna på nätterna av sötsug och ställa mig och äta, visst är det sjukt.
Jag är nog socker beroende.
Eller inte NOG utan jag ÄR.

HErregud, 24 år och missbrukar socker, tänk om jag blir tjock och tappar tänder :s

Ne bäst att passa på att ta dom där minuterna av avkoppling medans ungarna väl är tysta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: