lördag 28 november 2009

Vilken Jävla fitta jag är...

Inte nog med att mitt livs kärlek sen tonåren försvinner ifrån mig, Vi va ett par.
Så fort han avlider blir jag och hans äldre bror ett par.

Samtidigt som jag har sexuella realtioner med andra :-S

Fan vad fittigt det låter.
Det är ialla fall vad ryktet säger :-S

Bara det att sanningen att säga har jag inte haft något förhålllande med någon av dom.

Och vad det kommer till andra sexuella relationer låter jag det va osagt (det betyder inte nödvändigtvis att jag är skyldig)

Har även hört liknande rykten om hur "Conny vrider sig i graven för att jag och hans bror nu är ett par"

Att folk har mage att dömma, att prata ner folk i djup sorg och att folk har mage att prata om någon som tragiskt nog inte finns.

Kan informera allmänheten om att hade Conny varit ren, då hade vi vart ett par och då hade jag aldrig varit otrogen mot honom, för det finns ingen man på denna jord som kan jämföra sig med Conny.

Ingen som attraherar mig så, ingen jag älskar så, ingen jag är så kär i.
Skulle aldrig ens överväga det, för det ögonblicket skulle aldrig infinna sig.

När det kommer till hans bror så är det också en helt fantastisk människa.


Nåja, jag kan visserligen bjuda alla på lite gott skvaler, för jag bryr mig inte, jag vet vart jag står.

Gör bara ont när Conny blir indragen.

nåja, ska plocka lite här sen blir det att köpa lördagsgodis till barnen och laga lite mat.

"Wherever you go, I will follow you. I just want to be where you are. It does not matter how far ... one day I come to you my shooting stars"


Vet att du finns där upp min älskling, tittar upp mot himlen ibland, såg ett stjärnfall för en vecka sen, tänkte på dig och önskade mig nått.
Ikväll är det fem veckor sedan du försvann från mig. Ska tända ett ljus för dig.
Kommer alltid älska dig, det lovar jag dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: