söndag 29 november 2009

Grymt!

Fy han, i brist på annat eftersom mina barn sitter som fastklistrade framför karlsson på taket så hamnade jag oskyldigt på min favorit sex-shopping-sida.

Hittade diverse kläder och leksaker jag bara måste ha fan va underbart.

Måste hitta en frivillig snarast att utöva perversa och smärtsama lekar med.
Fyyy fan vad snajsigt.

Sjuk jävel tänker ni, jajjämensan, har aldrig påstått mig vara "normal" eller ens lite friskförklarad.
Hellre lite lustig och få en fullständig njutning än att ligga och flåsa i missionären hela livet ut=)

Jag vet att jag e grym i sängen iaf=)
Neeeeee ska fortsätta kia lite på sidan, här e några av grejerna jag vill ha iaf!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: