söndag 29 november 2009

Mjukisbrallor is the shit....

Det är söndag och mjukisbrallorna får göra sitt jobb, sitta på min förslöade och mäkta sexiga kropp.

Är slö som fan och när jag kolla rmig i spegeln funderar jag på om jag börjar förvandlas till ett penntroll.
Håret yvar åt alla håll och kanter.

Nåja, jag får bjuda allmänheten på det helt enkelt.

Barnen är ganska lugna idag, konstigt, dom borde ha sockerkick, jag mutade dom innan med non-stop för att dom skulle sittta stilla i soffan medans jag o Roger drack kaffe.

Roger aj, han kom till mig i går, åt lite chips, tjötade och sov kvar.
Gött att slippa sova ensam.
Det jävligaste är att jag inte sover på nätterna, vaknar hela tiden.

Förbannade sömntabletter (har slutat med dom) !

Har utan tvekan större sömnproblem nu än innan jag började med dom. Hoppas det ger med sig någon gång.

försöker klura ut ett roligt söndags nöje att ägna dagen åt, men kommer dok inte på nått vidare intressant att göra :-S

Vad fan ska allt ara så tråkigt för, eller är det jag som har brist på fantasi tro?

Kanske är jag bara en tråkig och sysslolös och jävligt korkad människa?

Att gå ut känns för kallt, att städa känns tråkigt, att baka har jag ingen lust med.
Kanske går det någon bio ikväll?! hmm det borde jag kolla upp.
Det skulle ungarna gilla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: