måndag 23 november 2009

hmmm.............

aa så va det natt igen, eller på väg att bli.

Då kommer ångesten tillbaka, den "underbara" som man har när man vaknar.

Saknar Min Conny sjukt mkt.

han va så fin.

VIll att han ska logga in på msn,bara ett liten ögonblick, vill att laga mat åt honom,fylla på hans mobil.
rama honom, skälla, pussas,lyssna på hans snack om hur bra allt kommmer bli...

vill att han ska ringa och vara jobbig och påfrestande.

ångrar att jag någonsin skällt på honom.Även fast han förtjänade det nästan jämt.
Han va så dum många gr. Gjorde sådana dumma jävla grejer.
Tänk om han sett vad jag skrev här, då hade han skällt på mig för att jag skämt ut honom oh frågat om "jag sagt nått till brorsan"

Och den där j-a brorsan saknar jag också sjukt mkt.

även fast det känns som mkt i livet är j-t confusing.
vill ha allt enkelt.
andledningen til att allt är som det är,är för att Johanna är exåert på att ställa till det för sig och dras till folk som lever farligt.

hatar det.

MEn Conny har alltid vart en del av mig. min kärlek. Kom tillbakaaaaaaaaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: