tisdag 24 november 2009

Lilla vän...

Va och rev i mitt skafferi efter en påse pärlsocker,
då ligger den där rakt framför mig.

Din pärlplatta som du gjorde ihåp med mina barn i sommras så pedagogisk och gullig.

Du hade helt seriöst valt ut prinsess formen och satt och gjorde hår, ögon osv...

Faaan blir alldeldes tårögd.

Faktumet att min lilla sötnos är gone forever är makalöst & vidrigt.

Att det skulle sluta såhär...Shit. När man tänker på det så blir man fan panikslagen :-S

Idag har han vart borta en hel månad.

Mitt livs vidrigaste månad.

Har upptäckt hur mkt en person kan tillföra ens liv, för när han försvinner så fattas han verkligen.
Lämnar en enorm tomhet efter sig, som gör en sjukligt sårbar.

Jag har allti varit sårbar för Conny.

Tuff och hård men han kunde plocka fram mjukisen i mig.

Min lilla älskling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: