tisdag 24 november 2009

Ett annat sjukt inträffande !!

Träffade för en tid sedan en person av det motsatta könet, låter namnet vara anonymt.
Det hände aldrig något mellan oss mer än sporadisk kontakt och ett och annat myshångel.
Han blev som alla andra förbaskade karlar upp över öronen kär i mig och ville ses hela tiden, vilket fick mig att må fruktansvärt illa.

Så jag sa snällt och vänligt åt honom att vi inte skulle ses mer.
Jag vart hyfsat besviken eftersom utseendet inte var att klaga på och jag hade mer eller mindre börjat rosta i nedre regionen.

Men det var bara att acceptera Faktum, Kärlek= inget sex.

Idag fick jag ett mkt intressant sms som fick mig att höja ögonbrynen en aning,
Det löd följande:

"Du har fan knullat sönder mitt hjärta, du är ett svin. Jag älskade fan dig"

Jag funderade länge och väl på vad han menade, knulla ett hjärta?! Hur gör man det?
Frågade några närstående hur det gick till eftersom jag trodde mig veta det mesta inom sex men detta var helt nytt för mig, dock kunde ingen förklara vad det var mer än att jag förmodligen krossat hans innerligt varma och nykära hjärta.

Kunde inte annat än svara honom:

"Hur man knullar ett hjärta vet jag inte hur man gör, men antar att jag kan stryka det från min att-göra-innan-30-lista, och vad det gäller att vara ett svin så kan jag informera unga herr ******** att jag för en exakt vecka sedan tog svin sprutan, vad som hände innan den togs kan jag tyvärr inte annat än beklaga"

Som svar fick jag nått i stil med "du är fan dum i huvudet"

Kan inte annat än hålla med den stakars arma kraken på 29 vårar.
Har aldrig sagt nått annat, frågan är varför han är så hopplöst kär i någon som inte är annat än just dum i huvudet?!

Nåja, jag är ganska van vid det här laget.
Är nästan mer regel än undantag för mig så det är väl bara att gilla läget antar jag.

Aldrig kul att krossa någons hjärta.
Men kan tyvärr inte rå för att jag är så oemotståndlig, snygg, trevlig och alldeldes underbar......nästan som en bal på slottet :-p

Får väl acceptera faktumet att jag är (som en annan kille sa) Giftig!!

Nehee gott folk, dax att borsta tänderna på minstingen och schasa henne i säng =)


1 kommentar:

  1. Du är en player. Om du hade vart kille så hade du blivit kallad för svin 100 gånger om. :P

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: