tisdag 24 november 2009

Jag Är Jag Och Ingen Annan Än Just Johanna

Mitt mål med den här bloggen är att uppnå status, att bli känd.
Känd som en kritiserad och provoaktiv bloggare.

Även om jag inte kan påstå att jag varje dag gör mitt bästa för att fånga er läsares uppmärksamhet.
Har helt enkelt inte orken alltid.

Grejen med mig och min blogg är att det är alltid äkta.
Nåja, jag erkänner..Många gr skriver jag saker som kanske inte alltid är sanna.
Eller jag ljuger kanske inte men låter er tro saker genom att lyfta fram det på ett visst sätt.

Ibland skriver jag saker jag gjort som kanske är privatliv bara för att folk ska tappa hakan och häpna.

Men det hjälper, läsar antalet bara stiger och stiger...

Men jag är ju en sådan person.
För er som läser min blogg men kanske inte känner mig,
JAg är en fruktansvärt öppen människa, skäms sällan och (när jag inte mår skit som jag förtillfället gör i omgångar) så är jag en jävligt sprudlande glad människa, jag är spontan och jävligt rak.

Ni får tycka preis vad ni vill om mig, tänka och tycka vad ni vill.
Hade jag brytt mig hade jag inte öppnat mig och mitt privatliv så mkt som jag gör.

Den handlar om mina känslor.
Glädje som sorg.

Om lust. Sexuell lust. Fantasier.

MEn nu skulle jag hemskt gärna vil´ja veta vad ni läsare tycker och tänker.
Vad vill ni läsa om?
Hur uppfattar ni mig??
Egenkär som jag är så älskar jag att prata om mig själv och höra åsikter om mig.
Dåliga som bra det spelar ingen roll.

Alla kan ju inte älska mig bara för att dom flesta gör det ;)

så kom igen nu era jävla torrisar, skriv en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: