tisdag 24 november 2009

Hatar nätter...

Vet så väl hur tjatig jag tycks vara om min underbara Conny
Många av er vet inte ens vem han är.
Ni missade något fint vill jag lova.

Han var underbar.

kommer till mitt allra sista andetag älska honom, och när det sen är min tur att lämna jordelivet kommer han va den första att möta mig, det vet jag med all säkerhet (såvida det finns något efter detta)

En hel jävla månad har gått.

Tänk för en månad och en dag sedan, då va han levande.

Och man hade ingen aning om vad ödet hade för planer för honom.
Om man ändå hade fått veta. eller ens ana.
DÅ kanske man hade tagit vara på tiden mer än att skälla och vara arg som man var så många gånger, som nu i efterhand känns väldigt onödigt.
Eftersom han ändå inte blev äldre.

Så fort mörkret kommer, blir det sjukt tungt och saknaden blir extra påtaglig.

Nu sitter jag här i vanlig ordning med tårarna rinnandes ner för mina kinder och ber till den högra makten att få se en skymt av dig.

Faaaan........ varför är livet så grymt?

Hade gärna bytt plats med honom. Låter kanske sjukt.
Men han va alldeldes för snäll för att dö.
Alldeldes för ynklig och rädd.
Han var så fin.

Ååååå vad jag avgudar och älskar honom. Det brukade han logga in på min msn och konstatera.
"jag avgudar Conny" brukade det stå på min status ibland, varför gav jag ens ut mitt lösenord?

jo för jag litade på honom. Älskade honom
mitt allt.

Över allt annat på denna jord.
Han va mitt livs kärlek. Kommmer jag någonsin känna så igen?
Jag vill det så gärna, det va äkta kärlek.
Kanske vill jag inte ens det, kanske vill jag inte sluta känna så för Conny?!

Teaoretiskt sett borde det vara han som va far till mina barn (som man hört på ryktesvägar att det är han som är far till Tess :-S)
Det är så man ska känna för den man skaffar en framtid med och skapar liv med.

Honom ville jag spendera mitt liv med.
trodde på honom juuuu....
Eler gjorde jag det?

Det vet i fan...............
visste ju att han skulle dö innan 25, ändå va jag inte förbredd nog.
ALdrig trodde jag att min Conny skulle dö i en biloycka :-(

ååååå gör sååå ont....

Önskar du va här och gosade med mina djur som du brukade ...

Önskar du va här och tjatade hål i huvudet på mig.
Faaan saknar ju dig Conny............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: