onsdag 25 november 2009

Are you a screamer?

Som rubriken lyder, are you a screamer?
Med det undrar jag alltså om du skriker när du knullar?

Funderade på det när jag gick till dagis i morse (jaa jag vet, konstig fundering av en konstig människa vid ett konstigt tillfälle)

Är du liksom den där som ligger på rygg och gnyr som en liten hundvalp?
Eller är du den som skriker som om du var tagen ur en porrfilm "jäää beeejbiiii fuck me....ohh gooood" ??
Som att det skulle vara så gott att man måste vråla ut guds namn liksom?

Eller är du en medelmåtta som stönar lite harmoniskt till rytmen, mest för att det "ska va så"?

Nee jag vet inte. Jag Vet knappt vart jag tillhör, Kanske inte den som vrålar som en gorilla men nått låter det ju...

Kanske man skulle ta och spela in sig själv?

Uhhh vore nästan rysligt pinsamt att höra sig själv. Nee skippar nog faktiskt det.

Ska försöka slänga in lite ur min självbiografi sen med =/
Har ju lagt ner skrivandet (så länge iaf) men har ju massa som ligger på hög ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: