onsdag 23 december 2009

Blogghora !

Sitter bänkad vid köksbordet nu, laptopen stiligt framför mig, en kopp kaffe och sjukt mätt i magen efter att ha haft julmys med ungarna bestående av tomtegröt, pepparkakor, clementiner o julmust.

Sitter mest och rapar, och i ärlighetens namn dunkar huvudet på mig och jag längtar tills dom somnat för natten och jag kan korka upp starkvins glöggen för mig själv och slå in deras julklappar.

Funderar starkt på att fula med en cigg under fläkten :-O det e ju jul trots allt..

Vill att Julen ska vara över så jag får träffa Markus. Saknar honom som fan.


för övrigt sitter jag o spånar på kommande Tatuering, vet ungefär vart jag ska ha den och hur den ska se ut, men inte exakt.
längtar tills den pryder min vackra hud =)

Ska ha en del visserligen, ska bara bli rik först.

Det har varit fattigt med hat i bloggen nu, under min blogg semester.
Nästan så jag känner hur mkt ni tycker om mig =)

Kan man göra annat?

Är ju både kåt, snygg och galet rolig. säger som Lotta (på bråkmakargatan) "Jag kan allt"

Kyss o smek där det känns bra :-p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: