onsdag 23 december 2009

Markuuuuuuuuuuuuuuuus............

Jag älskar dig, du får mig att känna nått jag aldrig känt frrut, trodde jag känt det men nej.

Jag e så kär så jag kan inte äta, sova eller ens koncentrera mig.
Är varm och varje gång du snuddar vid mig ryser jag.

Vill spendera mitt liv med dig, ska alltid finnas vid din sida.

Du äger mig, jag är din.


Vadsomhelst för dig. Min älskade Markus, vad har du gjort med mig?
Mitt hjärta slår tredubbelt vid minsta tanke ¨på dig.

Hela jag skriker efter din närhet. Du och barnen e mitt allt.


har ni någonsin funderat över om ni börjar bli sjuka?
och eftern många termometertagningar i diverse hål kommit fram till att temperaturen är "normal" att ni verke hostar eller snorar men ändå känner er yra o varma.???

Just s¨å känner jag. Det kallas att vara kär, KÄR....Mitt livs kärlek.
Fan om han skulle försvinna. Då dör jag.

Älskar honom, efter bara ett par veckor. hans namn ska pryda min kropp inom kort och jag gör vadsomhelst för honom.

Fan Älskar dig MARKUS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: