onsdag 23 december 2009

ett ljus för diiiig...

Älskar dig min vän, sitter här och tänker på dig.
Funderar på alla gamla minnen.

Saknar dig min vän, saknar ditt stöd, ditt sätt att skämta bort allvarliga saker.
Det var väldigt sklnt när livet gick på tomgång och motvind på samma gång även om jag sällan erkände det utan skällde på dig istället.

Men ibland va du så sanslöst j-a dum, så dum så man blev förbannad.

tänker på dig hela tiden, vet att jag va en av dina bästa vänner och att du litade på¨mig mer ändin egna familj o pratade om alt m mig, vi har många hemlisar du o jag.

vet att du alskar mig, Känns tryggt att inte ha nått att ångra med dig vännen.
jag vet att jag ställt upp på dig i vått och torrt gubben.
När du som mest behöve det.

att jag inte ens kunde lipa på din begravning stör mig, vet att d e sjukt, man måste inte gråta för attsörja men jag gråter, har gråtit sen du dog men då va jag fullproppad m lugnande och det gick inte bara.
förlåt. Men min själ och mitt hjärta grät, tro mig.


Jag tänker på dig hela tiden, förmodligen mer än någon annan. Saknar dig, sjukt mkt.
min vän, min livkamrat.

min allra bästa och äldsta vän.

hur d än blir i framtiden så ligger du mig varmt om hjärtat o kommer besöka din grav ofta, tänker städnigt på dig.

på gamla saker. på minnen.
hur du en drya timma innan du dog frågade mig om jag älskade dig?!
glad att jag svarade ja. fast jag va sur på dig.

du visste så väl vad jag kände för dig. Att jag älskade dig, anars hade jag inte rikerat så j-a mkt för din skull.

du va speciell, du va en vän. Men dig kunde jag berätta allt. Du berättade allt dför mig med, andras hemlisar tom.
du visste att jag älskade dig högt.

Hittade kort i veckan på dig där du va en liten pojkspoling, en liten vilsen, orolig och glad pojke.

Tänk om man då visste ditt öde?! då kanske man tagit vara på tiden desto mer.

du va min vän, mi n livskamrat, vikunde prata om allt nu finns du inte mer, men tro det eller ej jag pratar med dig ändå.

Jag har funnit kärleken i någon annan, hemskt att säga, du hade blivit arg men släppt det.

Din bästa vän. Vi älskar varann, men älskar dig för det.
pratar ofta om dig.
Vi är som gjorda för varann, vi passar som i ett borttappat pussel. sjukt men sant. Det är det ÄNDA bra det här helvetet fört med sig.

Fan Conny kom tillbaks, tänder ett ljus för dig varje kväll, tän ker på dig hela tiden och gråter jämt.

Fattar inte att det inte går över, det borde släppa. Saknar dig min älskade, vi lever i en "mad world"
Puss, sov Gott o God jul vännen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: