onsdag 23 december 2009

God Jul för fan...

Klockan är sju, det är julaftonsmorgon.
Barnen är redan vakna och sitter i soffan, än har dom inte fått några paket.

Ska strax gå upp och tända lite ljus o mysa med dom. Ska bara vakna.

Överskattade j-a dagjävel egentligen. Hade det inte vart för ungarna hade jag sitit i vilket.
Förmodligen suttit hemma och supit mig full eller nått istället.

Visst är det mysigt det kan jag inte förneka, men hela den här dagen tar ändå emot på ett djävulskt sätt. Usch.

Saknar Min plut med... vill ha fredag nu....

Nåja, God jul påä er alla, tom ni som inte förtjänar det. Idag e det jul då är jag sympatisk som fan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: