torsdag 24 december 2009

Såhär på självaste julafton...

stort hjärta som jag har så kan jag inte låta bli att ägna en jävla massa tankar på alla barn som svälter medans vi sitter med våra stora julbord o gluffsar i oss tjugo olika rätter, och öppnar paket för tusentals kronor.

eller alla barn, alla fina små barn som haft oturen att hamna i en familj som helt saknar kärlek.
Som skadar sina barn både fysiskt och psykiskt.
Barn som aldrig får uppleva just den där julstämningen som alla har.
med paket, mat och att ha alla nära och kära runtomkring.

Tänk att man kan sätta ett barn till världen och sen inte ens ta hand om det :-(
Gör så ont i mig.
Tänk att skada sitt (Eller någon annans) barn.

Jag är fan inte perfekt det vet jag. MEN jag vet att alla barn barn förtjänar iaf lycka och kärlek.

En jul är det minsta man kan ge dom, det behöver inte vara assa materiella ting utan det kan räcka med just närhet och kärlek.

Barn är inte så materiella egentligen, inte från början, det är VI vuxna som skapar ett "ha-behov"
Nåja, mina barn har iaf öppnat en massa julklappar idag här på morgonen och dom är super nöjda, nu ska jag slå in lite mer paket och sen ska vi åka till morsan för att fira där, ikväll blir det julfirande med barnens farmor o amanda, johan o Tyris <3

Ska ett barn behöva se ut såhär??? *gråter*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: