torsdag 24 december 2009

Det e fan synd om mig..

Skadade mig i helgen på glas när jag diskade, så handen har ett djupt sår som egentligen skulle behövts sys, men jag e som jag e så jag struntade i det.

Nu är vänsterhanden dubbellt så stor som högerhanden, och det varar och pulserar, faaan gör så ont =(

Kan inte ligga på handen eller nått...o självklart går man ju emot med den hela tiden och slår i..Bläää.............

Fan snart dax o dra, någon mer än jag som firar jul i mjukisbyxor?
Ska för övrigt elta upp en pizzeri sen o köpa pizza=)

sen tycker jag det är föga orättvist att jag inte får spendera julen med min kärlek..sakanr honom sååå...

Kolla min stackars hand =(

God Jul Raringar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: