fredag 25 december 2009

Det här med "spöken"

Visst är det intressant?
Ni som känner mig ni vet min stora facination till det övernaturliga, och jag spånar ofta runt på olika sidor och läser om det, följer allt sånt på tv:e även om jag e väl medveten om att mkt (det mesta) bara e strunt.

Kanske låter märkligt men jag har faktiskt förmågan att se och höra saker också.
Även om jag inte alls har lust.

Min mamma va för ett par år sedan hos en sierska, allt hon sa stämde och hon sade även till min mamma "du har två vuxna döttrar, varav en utav dom har en paranormal förmåga fast hon är inte riktigt medveten om det ännu"

Och jag vet precis vem hon syftade på.
Nåja, jag har inget intresse i att prata med dom, det måste jag erkänna. Är jävligt skraj, det är obekvämt.

MEN har stora planer på att gå till ett medium och försöka få kontakt. Har två personer som inte finns mer som jag hemskt gärna sskulle vilja prata med.

Känns som jag vill få massa avklarat. Ett avslut. Ett hejdå.

Det skulle vara spännande, som sagt man lär ju få gå till ett par styckna för många gör det bar FÖR att tjäna pengar på folks desperata sorg oh vilja till att få prata med någon dom älskar och saknar.
Fult.

Dax att gå ner till tvättstugan nu och fortsätta göra lite nytta.



1 kommentar:

  1. Ja du sis jag ser och hör också saker :S Jobbigt ibland, kan inte stänga ute sakerna ibland :( Har blivit många sömnlösa nätter.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: