fredag 11 december 2009

Det här med Porr :-)

Någon som egentligen förstått innebörden av det?
Ska inte förneka att jag ibland gottar mig i mängder av porr, även om det nu va ett väldigt tag sen (måste jag göra nått åt)

Fast helt i ärlighetens namn kollar jag mestadels på porr för att få ett gott skratt eller i rent i uttråkningssyfte.

Men även för Att få inspiration, dock finer jag sällan inspiration.
Antinge så äcklar det mig när stora feta män sticker in sina maffiga nävar i en liten tonåring och mer eller mindre masserar henne slivmoder på ett vedervärdigt sätt.

Eller när dom slickar varann i röven, hallååååå??
Man skiter där, spelar ingen roll att man skulle tvätta sig där lite extra, om man knullar någon i röven, fine, men slicka??!

Sen finns det dom roliga som tysk hårdporr där man sliter kvinnan i håret, smiskar hennes lilla stjärt röd och hon skricker högt o ljudligt "ooo Ich komme in dä anale" (stavning??)

Eller denna klassiska mjukporr, ÅÅÅ jag älskar det, typ fäbojäntan, där dom faktiskt försökt göra en seriös film med porr inslag och det är sååå dåligt haha

Eller den svenska moderna porren, där d alltid är samma skådespelare i varenda jävla film.
Ett dåligt exempel är när dom ska spela präst par på en gård i skåne och inte en jävel snackar skånska.

Och alla dessa namn "klabbiga slampor" "ridskolan 1, 2 3 4....osv" "alice i underlivet"
"tusen och en natt" "långt ner i halsen" osv osv osv...

Fan Porr e fan helt klart underskattat.

Kanske man ska ta en tjejkväll med massa porr och chips :-p

För inte behöver jag kolla porr när jag är med min älskling, har hittat någon som är lika grym, hård och kåt som mig :-D *tummen upp*


Ne nu ska jag bära in mitt sovande barn i sin säng, för snart kommer Daniel, Robin och eventuellt Amanda o Johan o dricker lite vin o tjötar skit =)

11 kommentarer:

  1. Meeeeeeeen...Skrev du inte nyligen att du inte förstår dig på det där med porr, d ju äckligt...eller hur va d, för att inte tala okm dildos?? Å apråpå ingenting...du skrev nånstans..nåt om att du är en player å aldrig blir kär...bullshit eller?? du är alltid kär eller?? alldeles för ofta?? i alldeles för många killar!! Sen skriver du att bara en del är påhittat, för d måste man ju hitta på lite om en blogg ska överleva ..typ..(ja, inte just dessa ord använde du förstås men ändå), du ljuger alldeles för mycket...både om Conny å eran kärlek,om andra kärlekar, om d ena med andra, dina sexbehov, hur tuff du är( egentligen är du en mes, d vet vi ju allihop som läst din blogg, lätt att genomskåda dig eftersom du skriver olika saker om samma saker varje vecka typ), du är rädd, osäker, ja inte på dig själv förstås, ditt överdrivna självälskande är lite pinsamt, men du skiter inte i vad andra tycker å tänker som du påstår att du gör!! Behovet som du har, att bli bekräftad, hörd...sedd...tyder bara på att du inte ä så tuff å cool som du själv menar aTT DU Ä'R..nää, du vill gärna, bestämma...äga andra människor...dom ska göra som du själv vill å inget annat...det är så uppenbart, det står mellan raderna när man läser din blogg!!! nu slutar vi med det!!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Vilken kille har du nästa vecka?

    SvaraRadera
  4. läs din egna blogg från början och fråga dej själv hur kry du är? Det är i allafall inget normalt betende du har.Du är en självgod kicka du.

    SvaraRadera
  5. Håller me er andra, herregud, från den ena killen till den andra.. Dum blondin eller va fan ska man säga.. Sminkar sig som värsta klotterplanket..haha

    SvaraRadera
  6. Blondin nej, faktiskt brunett. Och inte så dum heller, hade både bra betyg och hög IQ (till o med högra än normalt)

    Sminkar mig som ett klotterplank? hmm har faktiskt gåtten make up kurs och kan faktiskt sminka mig, men smaken e som baken.

    Kry Kicka ?! hm beror på. Definera kry.
    LIder ju av en del tillfälliga psykiska grejer ja =)

    Självgod, absolut! jag tycker om mig själv, ska man inte göra det? :-)
    Kanske ska bli ett EMO :-p


    Den ena killen till den andra, definera det med. Inte kärleksmässigt.

    Sen som sagt, pinsamt att skicka olika kommentarer från saqmma Ip adress :-p

    trevlig helg...

    SvaraRadera
  7. Herrgud, du är både snygg och rolig.
    Älskar din blogg. Har följt den länge. Känner dig inte ens, men du verkar vara så rolig och självsäker, en sån man själv skulle vilja vara.
    Sminkar dig jättefint och verkar driva om dig själv på ett kul sätt.
    Gillar dig. Stå på dig tjejen inget att bry sig om avundsjuka personer.

    SvaraRadera
  8. Jösses. Måste vara en riktigt bitter människa som dessutom mår väldigt dåligt psykiskt som skriver alla dessa elaka saker.

    Utåt ser det ut som du byter killar som andra byter underkläder. Faktiskt.. Men saken är den att man kan skriva hjärtan till varandra och umgås utan att vara kär eller ett par.

    Tror inte att du är den första som har vänner av motsatta könet.
    Om du dessutom väljer att ligga med ett par av dom så är det väl ingen annans bekymmer.
    Ska singlar leva i celibat?

    Vem är du som engagerat dig så otroligt mycket i Johanna att du vet vad hon gör dygnet runt?
    Du kan ju inte ha mycket till fritid i alla fall.

    En sak till.. Den som inte fattar att i stort sett hela bloggen är skriven med glimten i ögat, och viljan att provocera är faktiskt ganska blåst.

    Självdistans och ironi, Hallelujah!!

    SvaraRadera
  9. Jag säger som ovanstående säger att det var det mest bittra jag skådat.
    Herre min gud, hur orkar ni ens engagera i er att läsa hennes blogg när ni verkar tycka så illa om henne?

    Jag vet vem du är Johanna,känner dig inte men vi har många gemensamma vänner och bekanta.

    Och jag vet att du har väääldigt många vänner.
    Som tycker väldigt mycket om dig, just för att du är den här sprudlande, glada och roliga tjejen som alltid drar igång fester och andra roligheter.

    Vet också att du ställt upp på väldigt många som behövt dig och folk känner att du alltid finnd där när dom behöver dig.
    Du är en vän man inte vill förlora.
    Du är väldigt generös, ödmjuk och otroligt snäll mot dom du tycker om.

    tex mot Conny, var ett väldigt lågt påhopp av den första kommentaren att skriva så om honom o dig.

    jag vet att du ställde upp för honom mer än någon annan gjort, du va en riktig vän.

    Jag vet också att han älskade dig, att du var hans stora kärlek för det har han nämligen sagt till mig.
    Och vad du kände för honom visste han med.

    Är glad för din skulle att du hittat kärleken i Marcus, du behöver kärlek.

    Även om jag vet hur rädd du varit om ditt singel liv.
    Just för att du är just den där typiska singeln. Men blir du kär så blir du och då ska du bara köra så det ryker.
    Vinna elle förlora.

    Dú har två fantastiskt fina barn, oh har hört massa om vilken kanon mamma du är.
    Hur du trots all motvind du får, reder ut allt.

    Hur du gör allt för deras välmående och allt görs med välvilja.
    Det är tufft att vara ensamstående, ung två barns mamma till två så små barn. Det är otroligt starkt att fixa det.

    Vet att du är stolt över dig själv.
    Att du troligen bara skrattar åt dessa sorgliga människor, du är förmodligen sprudlande lycklig över att du lyckats reta någon.

    För är det någon som är duktig på förargelse väckade beteende är det ju du ;-)

    Du har majoriten killkompisar som du dessutom inte ens rört, fortsätt med det.
    Man måste inte vara en "hora" för att man trivs bättre med killar.

    Och att du öppet står för din lust här är otroligt coolt.
    Hela bloggen är ju bara en stor drivkraft för unga tjejer.
    Våga vara...
    Tufft att stå med bägge fötterna på jorden, näsan i vädret och bara vara just Johanna.

    Jag älskar din blogg. Jag prenumenerar på den bland annat.
    Fortsätt så.

    Och du, du är skitsnygg. Det tycker alla.
    Tjejer hatar dig för det och killar älskar dig =)

    Många varma kramar A

    SvaraRadera
  10. När jag får tag på dig SKA vi knulla HÅRT baby!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: