fredag 11 december 2009

Lucia firande!

Har vart på dagis och sett ungarnas fina lussetåg, båda mina små va små söta tomtar.
Vi fikade lite och dom va så söta och kunde alla lussesångerna=)

Både min mamma och Cissi kom och Kim o Natta, kul att alla ville se!
Det gladde mig.

Sen gick vi hem till min mormor och åt mat.

Nu e vi hemma, grannarna har fest tror jag, vill åxå på fest :-(

Robin kommer ikväll, vi ska ta ett glas vin o tjöta lite.
Längesen nu.

Faaan hatar att säga detta MEN jag saknar Marcus så jag har lust attlipa, det kyper i hela mig och jag vill bara gosa med honom.

Gosade hela natten, han höll om mig och klappade mig i håret, och höll min hand.
Faaan, hatar att erkänna det med, MEN det är sjukt mysigt.
Ännu en sak jag hatar att erkänna är att jag är sååå KÄR, Oväntat, sanslöst och helt förvirrande mitt i allt.

Brukar ju fan aldrig bli det, men nu trillade den evighetsdömda oseriösa singeln dit.

Ååååå vill att han ska komma nu. Är jag fånig nu?
Antar att större majoriteten av mina vänner förevigt kommer mobba mig.

Får väl bjuda på det då ?!
:-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: